میهمان اصغر آقا




گاهی ایده‌های ساده می‌توانند بسیار موفق باشند به شرط آنکه درست پیاده شوند. نمونه‌اش بازی خوش ساخت و ایرانی «میهمان اصغر آقا» که توسط استودیو گلیم گیمز سازنده بازی معروف موتوری ساخته شده است. یک آدم پُرخور به میهمانی میرود، دست برقضا صاحبخانه هم از آن آدم‌های ناخن خشک است که از دلش نمی‌آید دست به سفره‌اش ببرند. حالا شما باید یواشکی و دور از چشم صاحبخانه به تنقلاتش دستبرد بزنید. ایده پشت ساخت بازی تمامش همین است که گفته شد و کل کاری که شما انجام میدهید این است که هر وقت صاحبخانه حواسش نبود هرجای صفحه را که خواستید لمس می‌کنید تا «هوشنگ» دست بکار شود و از خجالت شکمش دربیاید.
آن چیزی که میهمان اصغرآقا را دوست داشتنی می‌کند طراحی چشم نواز و دیالوگ‌های جذابش است. میهمان اصغر آقا شامل ۸ مرحله است و در هر مرحله با شخصیت‌های تازه آشنا می‌شوید و دیالوگ‌های جذاب مختص به آن مرحله را می‌شنوید. به نظرم اگر سازندگان بازی پیش پرده‌ای برای هر مرحله در نظر می‌گرفتند بازی جذابتر می‌شد. با توجه به اینکه مراحل بهم مرتبط هستند این پیش پرده‌ها می‌توانست یک داستان ساده و شیرین را روایت کند و تجربه بهتری برای بازیکن به وجود بیاورد.
میهمان اصغر آقا برای سیستم عامل اندروید منتشر شده و می‌توانید آن را همین حالا از کافه بازار دریافت کنید. اگر میهمان اصغر آقا را نصب کردید و از آن لذت بردید می‌توانید با پرداخت ۴ هزارتومان ناقبل ضمن اینکه تمام دیالوگ‌های ماندگار را باز می‌کنید از سازندگان این بازی هم حمایت کنید.

نظرات

پست‌های پرطرفدار