چه بگویم؟!



    تازگی‌ها کلیپی بدستم رسید که در آن فردی میکروفن بدست امامزاده‌ای با قدمت بیش از ۴۰۰۰ سال را معرفی میکند و در ادامه از تخریب آن بقعه بدست آشوبگران می‌گوید. تعجبم میکنم آیا کسی نبوده که قبل از پخش یکبار این گزارش را بازبینی کند و بگوید در حالی که دین اسلام ۱۴۰۰ سال قدمت دارد چطور میشود که امامزاده‌ای با بیش از ۴۰۰۰ سال قدمت در جایی از ایران وجود داشته باشد.
    کمی قبل‌تر هم کارشناسانی را در صدا و سیما دیدیم که ارزش ریالی یوتیوب را ۴ میلیارد دلار تخمین زدند و کشف کردند که بیت‌کوین یعنی ملکه بیت‌ها و معنای ویکند یعنی باز، این چیزها را که میبینم یاد خودم میافتم که گاهی با عجله یک متن را مینویسم و روی وبلاگم منتشر میکنم بعد که برمیگردم همان یادداشت را بازخوانی میکنم کلی غلط املایی از توش درمیاد. اما غلط من کجا و غلط حضرات کجا، کسی که میخواهد در رسانه ملی! مطلبی را بیان کند باید حداقل یک مرتبه آن را بازبینی کند و با چند نفر اهل فن مشورت کند، همینطور هر رسانه‌ای وظیفه دارد قبل از نشر هر چیزی آن را کنترل کند تا از این گاف‌ها ندهد.


نظرات

پست‌های پرطرفدار